27 Aralık 2015 Pazar

Gratis Yılbaşı İndirimi

Gratis Yılbaşı İndirimin de ne alınır? Tabii ki normalde baya bir pahalı olan The Balm ürünleri :D ve bende sadece iki tane ürün aldım bir de ıslak mendil aldım ama onu yazmicaam :P Çok fazla almadım çünkü ihtiyacım olan iki şey ve bir de far paletini almak istiyordum ama almadım çünkü çok simli hoşuma gitmedi alsam kullanmam yani çok abartıldığını düşünüyorum far paletinin dışarıya o kadar sim sürüp çıkmayın sakın kızlaaarrr :)
İşte aldığım ürünler İnstain allık ve The Balm ın eyeliner'ı Normalde bu ikisini çok pahalıya alırdım ama şimdi daha uygun oldu o yüzden hep şu indirimleri bekleyip alıyorum ben :)
İkisini de yazacağım Şimdilik göstereyim dedim ders çalışmam lazım :(

2 yorum:

  1. Üye oldum canım bende beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. Hiç kullanmadığım ürün sanırım kullananların hepsi olumlu yorumlarda bulunuyor güzel bir yazı olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil