20 Aralık 2015 Pazar

Hayatımın Yüzüğünü Buldum!




Geçen erkek arkadaşımla dolanıyorduk.İsmini vermeyeyim reklam olmasın merak edenler mesaj atsın :D İzmir de bu arada neyse işte bir dukkana girdiik hep küpelerimi aldığım bir yer çok güzeeel kolyeler,yüzükler,bilezikler vs var ama biraz kazıkçı ya :'( Eve gelince bir saat boyunca neden bu kadar tuttu ya diye düşündük :D :( Ama Ben hayatımın yüzüğünü buldum onu çok sevdim ve Sevgilime bunu tak söz yüzüğümüz olsun dedim :P Tabi öyle bir şey olmadı.

Ya ben Sofie'nin Dünyası Kitabını çok seviyorum en sevdiğim kitap çünkü çoğu şeye bakış açımı değiştirdi ve bana çok fazla bilgi sağladı.Ayrıca Felsefeyi de seven biriyim sizde felsefeyi seviyorsanız ve bir başlangıç kitabı arıyorsanız işte bu SOFİE'NİN DÜNYASI :)
Fotoğrafta attım belki hoşunuza gider bunun gibi başka film ve kitap çeşitleri olan yüzüklerde vardı :) Bulunduğunuz şehir de yoksa falan bir gün dükkana gittiğim de hepsnin fotografını çeker atarım begendiniz varsa gönderebilirim böyle bir şey isterseniz E mailime mesaj atmanız yeterli :)

14 yorum:

  1. sofie'nin dünyası hey gidi hey teee ne zaman okumuştum, bendeki kitabın kapağı değişik hatta :) turuncu olanından, ne kitaptı yaa çok sevmiştim, o günlere gittim ;)
    Kalemsiz yazardan görüp geldim, bende beklerim ;)

    YanıtlaSil
  2. Ya ben zateen sana geldim aynı anda üye olmuşuz demek ki :D

    YanıtlaSil
  3. Yüzük muhteşemmiş :D Ben de kitaplı kolye arıyorum ama henüz bulamadım :/ Sofie'nin Dünyası'nı ben de çok beğenmiştim, hatta yakın zamanda tekrar okusam güzel olacak :))

    YanıtlaSil
  4. Hello !
    Welcome to the "Directory Blogspot"
    We are pleased to accept your blog in the division: TURKEY
    with the number: 573
    We hope that you will know our website from you friends,
    Invite your friends by offering them the "Directory award"
    This is the only way to expand the site.
    The activity is only friendly
    Important ! Remember to follow our blog. Thank you
    Have a great day
    Sincerely
    Chris
    For other bloggers who read this text come-register
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    Thank you for your understanding
    ++++
    Get a special price "directory award" for your blog! with compliments
    Best Regards
    Chris
    http://nsm08.casimages.com/img/2015/04/13//15041305193618874513168342.png
    ++++++++++++++++++

    Merhaba!
    "Dizin Blogspot" hoş geldiniz
    Biz bölümü blogunuza kabul etmek memnunuz: TÜRKİYE
    numarası ile: 573
    Biz, size arkadaşlar web sitemizi biliyor umuyoruz
    "Dizin ödülü" sunarak arkadaşlarınızı davet edin
    Bu siteyi genişletmek için tek yoldur.
    Etkinlik sadece dost
    Önemli! Bizim blogu takip etmeyi unutmayın. teşekkür ederim
    Harika bir gün var
    içtenlikle
    Chris
    Bu metin okumak diğer blogcular gel-kayıt için
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Kaydınızı doğrulamak için blogumuzu takip Emir
    Anlayışınız için teşekkür ederiz
    ++++
    Blogunuz için özel bir fiyat "dizin ödülü" alın! övgü ile
    Saygılarımızla
    Chris
    http://nsm08.casimages.com/img/2015/04/13//15041305193618874513168342.png

    YanıtlaSil
  5. Good evening ! We wish for the new year that the magic of Christmas continues and removes the dictionary the words "hatred," "grudge", "sadness", "selfishness" and they are replaced by the words "love," "forgiveness "," joy "," solidarity ". Let's make 2016 be the most beautiful years! Greeting miles with all our heart and our friendship.
    Sincerely
    Chris
    http://nsm08.casimages.com/img/2015/12/01//15120103461118874513796289.gif
    http://nsm08.casimages.com/img/2014/12/19//14121910461112502812808335.gif

    YanıtlaSil
  6. 2586 kere başlayıp yarım bıraktığım kitap sanırım felsefe bana göre değil :) ama yüzük güzelmiş güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  7. Thank you! I agree with you :) I wish you a good year,too

    YanıtlaSil
  8. Blog keşif etkinliğinden geliyorum.Benim bloğuma da beklerim :)
    http://makyajligunler.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  9. çok güzelmiş yüzüük!:) sofi'nin dünyasını ben de liseyi bitirdiğim sene okumuştum, çok beğenmiştim. şimdilerde bir kez daha okumak niyetindeyim!:)

    blog keşif etkinliğinden geliyorum bu arada:)
    sevgiler..:)

    YanıtlaSil
  10. ilk olarak sekizinci sınıfta okumuştum bu kitabı. teyzemin kütüphanesinde bana göz kırpıp duruyordu. açıkçası ne yalan diyeyim. o vakitler felsefe kitabı olduğunu bilmeden başlamıştım. biraz aklımda "alice'in harikalar diyarı" vardı. tıpkı alice'in diyarı gibi sofie'nin de bir dünyası olduğu gelmişti aklıma. aslında bir nevide öylede denilebilinir. yüzüğe bayıldım! harika ötesi. iyi günlerinde kullanasın sinem.
    bizim buralara bakınayım. bulabilirsem kesin alacağım.
    çok severim böyle, beğendiğim, dizi, yada kitabı yansıtacak minik unsurları. :)
    hayatı renklendiren küçük neşe kaynakları olup çıkıyorlar bazen. ^^

    YanıtlaSil
  11. Sofi'nin Dünyası benim de çok sevdiğim bir kitap. Lise dönemimde okumuştum ve sonra çevremdeki herkese okutmaya çalışmıştım :D Nerede acaba bu dükkan, ben de İzmir'de yaşıyorum da :') Bir de başka kitapların yüzükleri de var mı? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oleey izmir'den birini buldum :D Küçükparkta cadı kazanıydı sanırım ismi o dükkanda :)) <3

      Sil
  12. Teşekkürler, denk gelirsem mutlaka girip talan edeceğim :D İsmi de çok orijinalmiş ha :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahah evet ismi o muydu hatırlamıom ama orda yan yana bir kaç dükkan var zaten :) cadı kazanıda onlardan biri

      Sil