18 Aralık 2015 Cuma

Loreal Paris Lumi Magique Baz

Merhaba bugün sizlere Loreal Paris Lumi magique bazını anlatacağım baz diye geçiyor ama bence baz özelliği yok denebilecek kadar az.Baz istiyorsanız bunu almayın :D Benim asıl sevdiğim özelliği cilde doğal bir ışıltı vermesi.Highlighter arayanlar ve çok abartı istemeyenler simli istemeyenler için kesinlikle güzel bir ürün olacaktır.
Ten makyajından hemen önce ilk bunu sürüyorum ve gerçekten çok doğal bir canlılık veriyor güzel doğal bir ışıltı veriyor. Eğer üstüne bb krem cc krem vs bir kapatıcı sürmezseniz biraz beyazımsı bir görünüşü var.Ama üstüne kapatıcı sürdüğünüz zaman kendi ten renginiz veya kapatıcı renginiz öne çıkıyor zaten ama cilde verdiği parlaklık kaybolmuyor yine canlı bir görünüm oluşuyor. Kapatıcınızla karıştırıp da sürebilirsiniz ve ben tüm cilt tiplerine uygun olduğunu düşünüyorum ama yağlı ciltler almadan önce denesin tabii :) normal ve kuru ciltler bu konuda daha rahat sanırım.

Şöyle elimde ki görünüşüne de bakalım.Fotograflara tıklayınca büyüyor bu arada :D. Fotograflarda da gördüğünz gibi beyaz renk ve öyle bir etklisi var ama cilde yedirince gayet güzel duruyor dediğim gibi üstüne de bir kapatıcıyla miissss! :)
Benim çok soluk bir tenim var hemde esmer olduğum için daha bir soluk duruyor sizinde böyle bir şeye ihtiyacınız varsa öneririm. Ve önerdiğiniz bu gibi ürünler varsa yorumlara yazmayı ayrıyetten merak ettiğiniz ürünüde yazabilirsiniz deneyip buraya yazarım :)

4 yorum:

  1. Bende almayı düşünüyordum teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. bu ürünü araştırırken blogunu keşfettim ve takibe aldım yazın için teşekkürler canım bende beklerim :)

    YanıtlaSil