6 Aralık 2015 Pazar

Rimmel London Wake Me Up

Merhaba bugün sizlere Remmel London'dan Wake Me up fondoteni tanıtacagım. Önceki yazımda birşaz bahsi geçtiği için Missha dan sonra bunu tanıtayım dedim bakalım begencekmisiniizz :)

Şöyle gördüğünüz gibi turuncu çok tatlı ve kapta ve sıkarken kesinlikle soruun yaşamıyorsunuz az az basın birden çok basmayın tabi :) o zaman çok güzel bir şekilde geliyor.
Oldukça da büyük size bayağı gider yani bana gidiyor.Ama ben bunu Missha nın üzerine az miktarda sürüyorum çünkü Missha'nın çok fazla kapatıcılığı yok bu dengeyi sağlamak içinde bundan sürüyorum.

Wake Me Up tek başına kapatıcılığı malesef ki yeterli değil bb kremlere benziyor. Yazın fondöten sürmek istiyorsanız ama çok yoğun olsun da istemiyorsanız bundan alabilirsiniz ama çok yogun kapatılıcık istiyorsanız bu size göre değil. Ancak benim gibi baska bir fondötenle bb kremle kullanabilirsiniz.
Cildimi daha aydınlık gösterdiğini düşünüyorum içerisinde sim degil ama onun gibi aydınlamalar var ama kesinlikle sim değil korkmayın :)
Bu verdiği aydınlık bence çok güzel cilt solgun iken hemen toparlıyor sanki :)

Pütür pütür yaptığını düşünmüyorum ama bu cilt tipine göre de değişir.En azından karma ciltler için uygun. Tabi temizlik çok önemli temiz cilde sürmesseniz tabii ki pütürlük yapabiliyor. Ama bu konuda kesin bir şey demek istemiyorum benimkini pütür yapmadı ama öyle yapacak bir yapısıda var gibi durmuyor değil :)
Bende ki en koyu rengi ama böyle azcık açık yani teninizi olduğundan beyaz göstermiyor ama biraz rengi düzenliyor toparlıyor bence.
Canlı aydınlık bir cilde sahip oluyorsunuz.
Kokusu bana ilk kötü gelmişti kötü değil aslında ağır gelmişti yüzüme sürdüğümde koku duymak istemem çünkü ama sonra alıştım sanırım şuan rahatsız etmiyor.Yinede çok sürülürse koku rahatsızlık verebilir.
Şöyle elimde ki görünüşüne de bir bakalım.


 Tıklayınca büyüyor bu arada :D
Daha yakından bakınca içindeki parıltılar belli olyor ama dedğim gibi böyle simsel bir parıltı değil.Kapatıcılığı orta düzeyin biraz altı denilebilir.
Sonuç olarak önerim bu fondöteni çok cilt sorunu olmayanlar tek basına veya benim yaptığım gibi bir baska hafif kremle sürebilir.Kapatıcığı değil de cilde sağlıklı bir görünüm verdiğii için kullanıyorum zaten bende :D
Ama tek bir tane olsun güzel olsun diyorsanız ve cilt sorunlarınız varsa önermiyorum :)

1 yorum:

  1. Merhaba blogunuzu ve sizi sevdim bende beklerim gultasarim.blogspot.com

    YanıtlaSil