29 Aralık 2015 Salı

The Balm Schwing Eyeliner



Merhaba Millet bugün bu güzel Eyelinarı anlatacağım gratiste yılbaşı indirimde de aldım ve bu resimde ki de hala kullanıyor olduğum yani ikincisini de alıp stokladım anlayacağınız hazır indirime girmişken.
Buda Demek oluyor ki çoook beğendiimmm!
İlk olarak cidden simsiyah güzel bir rengi var.
Kalıcılığı gayet iyi baz kullanmadığım halde.
Fırçası da çok güzel daha ince fırça isterdim ama zaten şuan istediğim gibi incelikte bir fırça bulamadım. Bulmak zor ama The Balm'ın Eyelineri gayet güzel çekiyor ve benim için çok önemli bir özellik çoğu fırça böle topaklanıyor tüy çıkıyor bir şeyler oluyor kullandıkça Bunda da oldu tabi ki ama öyle çok değil elinizle alıp temizleyince gayet güzel oluyor.
Bazen fırçası yüzünden eyeliner bitmeden attıgım olmuştur yanı :/







 Telefondan ne kadar iyi görünüyor bilmiyorum ama bu şekilde bir fırçası var çok güzel değil mi ?
Eyeliner bana göre çok önemli yani zaten çizerken 500 saat uğraşıyorum.Bazen böyle uzaya falan çıkıyor kuyruk bazen o kadar güzel çekiyorum Allaahımm ya silmek istemiyorum ama diyorum sonra biliyorum çünkü bir daha çekemeyeceğim. Bazen böyle gözümün üstünde bir göz daha oluyor falan ayy zaten hiç el becerim yok valla nasıl zorlanıyorum. Bari kaliteli,güzelini kullanalım diyorum o yüzden The Balm Eyelinerı öneriyorum :)

6 yorum:

  1. Ay bende güzel bir eyeliner arıyodum bu yazıyı görmem çok iyi olduuuu ❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yardımcı olduguma sevindiimm :)

      Sil
  2. bende takıbe aldım canım ayrıca bu urunu ben de ciddi anlamda merak edıyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence denemelisin :) Ve hoşgeldiinn

      Sil
  3. takipteyim ve bende bekliyorum, hata yaptıgımızda kolay siliniyor mu? ben bazı eyelinerlarda sileyim derken panda gibi oluyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence siliniyor ama burda etken temizleme malzemen önemli eğer iyiyse dediğim gibi siliniyor hemen :)

      Sil