8 Ocak 2016 Cuma

FINALLER !!!

Merhaba Bu Hafta Final Haftası olduğundan bayağı yoğunum ve muhtemelen yazı yazamayacağım.Ama finaller bittikten sonra bir sürü yazacağım. Söylemek istedim sora bu kız aaa nerde yazmıyor mu artık demeyin. Daha blogu yeni açtım gider miyim ölee hiç :)Off ama çok zoorr çok zor bir sürü ezberlemem gereken şey var notlara bakıyorum notlar bana bakıor sonra ağlıyorum. Notlar ise gülüyor bana :( Dua edin bana vize notlarım yüksek genelde umarım düşürmem düşükleri de yükseltirim :'( ÜHÜHÜHÜHÜHÜHÜHÜHÜ :( Yok ya Aglamiyorim gözüme not kacti...Nefreet nefreettt nefret ediyorum sınavlardan :S 

19 yorum:

  1. Allah sınavlardan alnımızın akıyla çıkmayı nasip etsin aynı durumdayız. Başarılar. :)) Notlar düşmesin, not önemli. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin! Saol :) Sanada Başarılar Güzel notlarla gecesin

      Sil
  2. Merhabalar.
    Yoğun bir şekilde ders çalışmak, vizeler ve finaller derken bu kadar çok sınav olmak da insanı yorar. Ama yorulmadan hedefe ulaşamazsınız. Şimdi bazı şeylerden hep fedakarlık edeceksiniz, kendinizi disipline edeceksiniz ki, amacınıza ulaşabilesiniz.
    Size öğrenim hayatınızda ve sınavlarınızda başarılar dilerim. Cenab-ı Hakk, zihninizi ve bahtınızı açık etsin.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dogru söylüyorsunuz. Bu kadar sinav insanin beynini çok yoruyor hedede ezber dersi olunca. Bakalim çalışıyorum haftalardir artik son calismalar :) Teşekkür ederim

      Sil
  3. Allah kolaylık versin umarım başarılı olursun sizi google + dan takibe aldım bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim umarım olurum :) Ben zaten takip ediyorum :)

      Sil
  4. İlerde mezun olunca bu günleri özlemle hatırlayacaksın, keyfini çıkar iyi ya da kötü sonuçlansa da :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asosyal oldugum için bilmiyorum :D Ama özlerim tabii yinede :)

      Sil
  5. başarılar benim blogger arkadaşım .
    bu arada blog keşif etkinliğinden geldim ve hemen takibe aldım. bende beklerim . sevgiler...
    https://soslubadem.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. sınavlarım istediğin gibi geçsin tatlım :)

    YanıtlaSil
  7. Merhabaa, sizi yeni keşfettim ^-^ Bloğunuz çok hoşuma gitti, takipteyim ^-^

    YanıtlaSil
  8. Kolay gelsin, benim de iki yeğenim üniversitede öğrenci onlar da tam şu ara senin gibi finaller vs. o kadar iyi anlıyorum ki, ama onlara da diyorum duayla olmaz, çalışacaksın beybisi:))))sen çalış sonra duanı da edersin etme demiyorum:)))melekler yardım etsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çalışıyorum tabii :)) Ama yinede böyle dua iyi dilek vs gibi şeylerde hoşuma gidiyor güzel bir enerjileri varı :) Umarım iyi sonuçlanır hepimizin sınavları! :)

      Sil
  9. Great post! O love your blog's design. Do you want to support each others blog by following each other? Please let me know so I can follow you right back:)

    xoxo
    www.theclosetelf.com

    YanıtlaSil
  10. Allah kolaylık versin canım :)

    YanıtlaSil