5 Ocak 2016 Salı

LilaKutu Alışverişim



Yılbaşından önce LilaKutu'da indirim vardı. Bende zaten kullandığım ve merak ettiğim bazı ürünleri bu indirim zamanında alayım dedim.Ürünleri Şimdilik kısa kısa geçeceğim sonra zaten hepsini ayrıntılı şekilde anlatacağım.


1.Sante, Göz Çevresi Kremi:  Bu Lilakutu'nun hediyesiydi. Zaten daha sonra bahsedeğim. Hala kullanmaktayım bitince yazacağım izlenimlerimi :) Bu markanın Lilakutu da bir çok güzel ve uygun fiyatlı ürünü var bakın derim.

2.Nature House Duş Jeli: Bunuda daha kullanıyorum. :) En yakın zamanda yazacağım.Begendiğim bir ürün oldu güzel kokuyor.Hemde Doğal! Sadece bu duş jellerinin kokusu daha kalıcı olsa keske :)

3.Burda bişe yok LilaKutu'nun kutusu onu da ekliyeyim öle dedim :D Ama kullanışlı bir kutu fazla eşyaları falan koyabilirsiniz :P (Kutuyu bile yorumladım HELAL! :D )

4.HC Hair Care Saç Tarama Spreyi: Bu üründe ucuzdu hemde dedim saçlarım zor taranıyor bi alayım deniyeyim ama çok begenmedim ne yazıkki :( Belki benim Koyun yünü saçlarımdan da olabilir.

5.Missha BB krem: Bunu zaten Anlatmıştım :) İndirime girmişken tekrar aldım.Daha Önce Anlattığım Yazı için Tık 

6.Acnecinamide Temizleme Jeli: Yine İkinci olarak aldığım bir ürün. Bu ürünü de çok beğendim çünkü temizlemesi çok iyi bence. Ama Sivilceler açısından çok iyi diyemeyeceğim. :) Daha sonra Anlatacağım hepsinii Şimdilik Bu kadaaar!!!

4 yorum:

  1. Gule gule kullanin hepsini etkinlikten geldim blogunuza takibe aliyorum.bende bloguma beklerim.
    bakimlimakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Bloğunuz çok hoş bende bloğuma bekliyorum :) http://sevdayilmazz.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. Merhaba blog keşif etkinliğinden geliyorum.
    Blogunuzu takibe aldım.
    Ben de bloguma beklerim :) http://nisanmeyvesi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil