3 Ocak 2016 Pazar

Yılbaşı Hediyeleri

Yılbaşı bitti. Ama hala yılbaşı haftası ve hediyeleşmeye devam ediliyor.Ben de bu hafta bitmeden aldığım hediyeleri paylaşmak istedim. Belki sizlere de fikir sunar.

 İlk olarak sevgilime aldığım bu tatlı Patikler :D Boğa mı? Gergedan mı? Tam anlayamadım ama bu soğuk kış günlerinde böyle bir hediye güzel ve komik olarak diye düşündüm. Zaten kendisi de böyle bir şey istiyordu. Ama ayağına biraz küçük geldi. :D Ne yapayım ben aldım giyecek! :))))



Bu Güzel Marilyn Monroe'yu da İngilizce kursunda çekiliş yapmıştık da Bana da Marilyn'i seven bir ablamız çıktı. Yani seviyor mu bilmiyorum ama bence seviyor. Ödevinde onu anlatmıştı çünkü. Eğer beğenmezse ben çok beğendim zaten ben istiyorum :( Yüzü pek benzemiyor ama olsun yani bakınca Hakkı Bulut yada Kibariye demiyorsan sorun yok bence. Bide kadının sapsarı saçını turuncu yapmışlar ya :) Neyse Marilyn ama yani sonuçta.
Önden ve arkadan fotoğraflarını çektim. Bunu yarın vereceğim umarım beğenir. :) Bakalım bana ne hediye alındı. :P
Nasıl Siz beğendiniz mi aldığım hediyeleri ?

6 yorum:

  1. ne guzel :) iyi gunlerde kullansınlar :)
    takıbe aldım senı beklerım :)

    YanıtlaSil
  2. İkiside çok sevimli bence:)
    Takipteyim, bende beklerim. Tebessumle..

    YanıtlaSil
  3. Ya Marilyn ne güzel... :))

    Neyse ben de beklerim Kafa'ya... :))

    YanıtlaSil
  4. Ya MArilyne bayıldımmmmm. Çok hoş ve orjinal bir hediye. Seni takibe aldım banada beklerim :) http://efsaninseruveni.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Elbette mail atabilirsiniz! :)

    YanıtlaSil
  6. Hediyeleşmek güzeldir.
    İnsana küçük ve tatlı bir mutluluk yaşatır:D

    YanıtlaSil