13 Şubat 2016 Cumartesi

Kullandığım Lip Balmlar (Karşılaştırma)

Merhaba, kış devam ediyor :) Narin dudaklarımız da bu soğuktan nasibini alıyor. Dudaklarımız kurumasın,çatlamasın diye kullandığım ve sevdiğim ürünleri tanıtacağım. Ve bir Maybelline,Rimmel London Lip Balm karşılaştırması yapmak istedim :)
Kullandığım ürünlerden ilki

Shae Butter


Bende ki Shea Butter Cyrene markasının.Lilakutu'dan almıştım ve içinde çok az kaldı severek kullandığım bir ürün dudak kuruması ve daha birçok konuda bana çok yardımcı oluyor :) Ama bu uzun bir konu olduğundan başka bir yazı da tamamen anlatacağım.Şimdi dudaklara olan yararına bakalım.



--İlk aldığım ve kullandığım üründü ayrıca bir lip balm almayı düşünmemiştim hiç shea butterim bitmeye yaklasınca alayım dedim diğerlerini :) Ve kutusu pek küçük olmadığından taşımak için çok da elverişli değil.Yanı aslında büyük değil çok ama ne gerek var orta yerde çıkarıp sürmeye :D hazır böyle ruj gibi lip balmlar varken :D Neyse bu kiş dudaklarım hiç çatlamadı gerçekten bir ara çatlayacak gibi olmuştu hemen shea butter sürüyordum ve çok güzel nemlendiriyordu. Ben dudaklarımı çok yaladığım için bana bu tür ürünler çok gerek oluyor. Ve benim gibi dudağını yalama alışkanlığı olanlara öneriyorum :) Böyle dudağımla ne alıp veremediğim varsa ısırıp,yalıyorum sonrasında tahriş oluyor,kanıyor,acıyor bilmemne. Shea Butter her evde olması gereken bir ürün.
En sevdiğim özelliği tamamen doğal olması. Nemlendirme kalıcılığı öyle saatlerce sürmüyor yada ben yaladığımdan da olabilir :) Ama etkisi güzel.



Rimmel London Keep Calm Lip Balm VS Maybelline Baby Lip Balm

Renk:
Rimmel London lip balmın bende ki rengi 040 bu rengi neden aldım bilmiyorum çünkü esmerim yanı belli bile olmuyor kiii :))  O yüzden objektif bir karşılaştırma olamayacak sanırım Maybelline renk olarak daha koyu aldığımdan onun renk vermesi bana daha güzel geldi :)
Nemlendirme:
En önemli özellik nemlendirme tabii ki! Renk rujda da var zaten. En iyi nemlendirme hangisi diye çok düşündüm ikisini de yaladım yaladım sürdüm :D
Ve Rimmel London olduğuna karar verdim!  Nemlendirmesi daha iyi ve kalıcı. Ama Maybelline ile aralarında fark yok denilecek kadar az. Bır tık daha iyi diyebilirim sadece.
Koku:
Koku benim için çok önemli hele de konu dudağa sürülün bir şey olunca. Eee sonuçta burnumuz hemen üstünde yani :D Rimmel London Lip balmının kokusu bana çok gıcık geldi nedense neden bilmiyorum gerçekten. Maybelline çok güzel kokuyor :) Bu konuda kesinlikle Maybelline Baby lips! Dudağınız üstü falan tahriş olduğunda kokusuyla sürebilecek bir ürün. 
Tat:
Yani şimdi dudağa sürülen bir ürün olunca haliyle tadının da biraz güzel olması gerek bence :) çünkü dilimiz hemen orda dudağımıza falan değdiğinde çirkin bir tat gelmesini istemeyiz :( Bu yüzden atılan rujlar var. Bazı rujlar hatta o kadar güzel ki direk yemek istiyorum ama yemedim. Bu konuda da Maybelline daha başarılı tadı güzel yani afiyetle yiyebilirsiniz :D

En temel sorunlar bunlar sanırım :) Aslında bir kaç bir şey dışında ikisi de birbirine çok benziyor. Zaten bir çoğu aynı malzemelerden yapıldığı içindir.
Bu Lip Balmların babası SHEA BUTTER
Aslında bu karşılaştırmanın galibi o :)
ve tamamen doğal :)

6 yorum:

  1. Bilgiler için tesekkürler. Bende de kuruma ve catlama sorunu var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Shea butter tam sizin için o zaman :)

      Sil
  2. Ooo.. I'm always use baby lips and I think this Rimmel London Lip Balm is good too for my crack lips :( ^^ Thanks for sharing!

    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!

    Love xx
    Official Seol ♥

    YanıtlaSil
  3. Baby lips hep çantamda,ben çok memnunum diğerini de denemek lazım nemlendirme açısından :)
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar :) iadeyi ziyaret yaparak bende sizi takip ettim :) Çok güzel yazı olmuş canım ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Bence sephora'nın da ürünlerini denemelisin.

    http://birrujbiroje.blogspot.com

    YanıtlaSil