3 Şubat 2016 Çarşamba

Note Luminous Silk Compact Blusher Allık

Merhaba millet bugün yine bir allık tanıtacağım. Note Cosmetics'den Süper bir allık.
Note özellikle son aylarda bayağı bir ünlü oldu ama ben daha önceden de kullanmıştım ve ilk olarak bu allığı almıştım ve gerçekten çok memnum kaldığım bir allık oldu.
Bende 05 numarası var bu numarayı esmerlere ve buğday tenlilere öneriyorum. Beyaz tenliler de biraz yoğun durabilir ama denemekte fayda var :)


Esmer olduğum için ben allık seçiminde çok zorlanıyorum. Pembemsi olanlar aska yakışmıyor ve belli bile olmuyor yüzümde. Güzel bir şeftalimsi turuncu bir ton bulmakta pek kolay değil. Tabii simli de olmayacak. :D
En son The Balm'ın allığını yazmıştım oda yine turuncumsu bir tondu ama Note'un bu allığı daha koyu ve esmerler için ideal allık diyebilirim. Tek sorunu birçok allıkta olduğu gibi kalıcı olmaması. Kalıcı diyenler de olmuş ama ben bir kalıcılığını göremedim. Belki kullandığım baz iyi değildir bilmiyorum ama siz kalıcı olmasını istiyorsanız iyi bir baz veya vazelin sürebilirsiniz.Bende deniyorum ama olmuyor :(. Birde benim yüzümde makyaj çok kalmıyor ondan da olabilir.
Yoğunluğuna gelecek olarak yine The Balm ile karşılaştırırsak aslında çok fazla bir yoğunluğu yok ama o yoğunluğu yakalamak zaten sizin elinizde :) Rengi bu kadar güzel bir allık yoğun olmasa da olur yani ne yapalım.
Ama şöyle bir şey var yoğun degil dediysem de öyle off yoğun değilmiş demeyin aslında yoğun birçok allığa göre hatta orta derece diyebiliriz. Sadece The Balm'ın yoğunluğunun yanında biraz daha sönük kalıyor.
Allığı dağıtması biraz zor olabiliyor bu konuda dikkat etmenizi öneririm :) O yüzden fırçanıza zaten çok da fazla almayın. Yoğun yapmak isterseniz birkaç fırça darbesiyle yine yapılabilir.
Bu arada Başka bloglarda ki yorumları okuduğumda tebeşirimsi olduğunu söyleyenlerin çok olduğunu gördüm ve daha önce dikkat etmemiştim şimdi yazarken baktım ve cidden biraz tebeşirimsi bir kıvamı var. Ama rahatsız edici bir şey değil merak etmeyin.



4 yorum:

  1. Merhabalar blog kesif etkinliginden buldum sizi takipteyim ben de bekleriim ☺️

    YanıtlaSil
  2. Blog keşif etkinliğinden geliyorum. Blogunuzu takibe aldım :) Bende beklerim sevgiler :) http://betulunsirlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Buğday tenli beyaza yakın olmama rağmen bende pembe tonlarını kendime yakıştıramıyorum :( Didem Soyadan'ın makyajlarında izlemiştim mikemmel duruyo onda :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence yakışıyordur ya :D ama belki daha koyu da güzel olur

      Sil