14 Şubat 2016 Pazar

Survivor Müzikleri


Merhaba millet bugün şöyle bir dip not paylaşmak istedim sizlere.Herkes Survivorda ki çalan müzikleri çok merak ediyor herkesin hoşuna gidiyor anlaşılan oradaki epic müzikler :) Bu müzikler Two Steps From Hell diye bir gruptan alınıyor.Bu grubu uzun zamandır dinlerim ben.Bir yerde bir şarkı duyup sonra bulamayınca çok sinir oluyorum :( Bir kere duyup bir daha bulamadığım o kadar şarkı var ki bu yüzden bunu küçük bir not olarak paylaşayım dedimm umarım iyi etmişimdir :))Birilerinin işine yararsa ne mutlu bana!

Ve en çok çalınan parçalar da

Archangel ve heart of courage


Giriş müziği de = Starvation


10 yorum:

  1. yoksa sen survivor mı izliyosun (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bu dönem izlemiorum artık geçen sezonlar bakıordum da :D ama bunların çalındını biliom yaniii

      Sil
  2. selam mimlendin :)

    http://havantopu.blogspot.com/2016/02/haftann-blogu-makyajl-limon.html

    YanıtlaSil
  3. Sinem!!! Havan Topu da olmasa denk düşmeyecektik heee, sen beni takip ediyorsun görmüştüm sanki nik fotonu :)
    Beni niye mimleyen yok deyince üzüldüm yaa :(
    Arada ses et, bazen fark edemiyorum, daha irtibatlı olalım ki!
    Etkinliğe bekliyoruz!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hee yaa Survior'u izliyorum ki, eh işte pek sarmadı bu sezon :) ben de sevdim bu müziği bazen iyi geliyor epikler ;)

      Sil
    2. ayyy tesekkür ederim <3<3<3<3

      Sil
  4. Ay hic sarmadı bu sezon. Canım seni yeni keşfettim. Bu mim bloguna uğur getirsin

    YanıtlaSil
  5. Ay hic sarmadı bu sezon. Canım seni yeni keşfettim. Bu mim bloguna uğur getirsin

    YanıtlaSil
  6. aynı şeye geçtiğimiz günler de bende baktım bulmaya çalıştım acun keşke müzik seçimlerini güzel yaptığı kadar bu sene güzel kişiler seçseydi. İzleyesim gelmiyor bu sezon :/

    YanıtlaSil